Cristin-resultat-ID: 1792346
Sist endret: 9. februar 2020, 15:17
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2020

The Role of Learning Climate, Teacher Help and Support, and Academic Self-efficacy in the Prediction of Professional Identity

Bidragsytere:
  • Anne Karin Vikstøl Olsen
  • Kristin Spieler
  • Ingirid Geirsdatter Heald Kjær
  • Rune Høigaard og
  • Tommy Haugen

Presentasjon

Navn på arrangementet: ECER konferanse
Sted: Glasgow
Dato fra: 25. august 2020
Dato til: 28. august 2020

Arrangør:

Arrangørnavn: EERA European educational research association

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2020

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Role of Learning Climate, Teacher Help and Support, and Academic Self-efficacy in the Prediction of Professional Identity

Bidragsytere

Anne Karin Vikstøl Olsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Kristin Spieler

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Ingirid Geirsdatter Heald Kjær

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrettsvitenskap og kroppsøving ved Universitetet i Agder

Rune Høigaard

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Tommy Haugen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for idrettsvitenskap og kroppsøving ved Universitetet i Agder
1 - 5 av 5