Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1792346
Sist endret:
9. februar 2020, 15:17
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2020
The Role of Learning Climate, Teacher Help and Support, and Academic Self-efficacy in the Prediction of Professional Identity
Anne Karin Vikstøl Olsen
Kristin Spieler
Ingirid Geirsdatter Heald Kjær
Rune Høigaard
og
Tommy Haugen
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: ECER konferanse
Sted: Glasgow
Dato fra:
25. august 2020
Dato til:
28. august 2020
Arrangør:
Arrangørnavn: EERA European educational research association
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2020
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The Role of Learning Climate, Teacher Help and Support, and Academic Self-efficacy in the Prediction of Professional Identity
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Karin Vikstøl Olsen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
Kristin Spieler
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
Ingirid Geirsdatter Heald Kjær
Forfatter
ved Institutt for idrettsvitenskap og kroppsøving ved Universitetet i Agder
Rune Høigaard
Forfatter
ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Tommy Haugen
Forfatter
ved Institutt for idrettsvitenskap og kroppsøving ved Universitetet i Agder
1
-
5
av
5