Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1798046
Sist endret:
27. februar 2020, 09:23
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Realizing data-driven changes and teacher agency in upper secondary schools through formative interventions
Lise Vikan Sandvik
og
Anne Berit Emstad
Bok
Bok
Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings
ISBN:
978-0-367-32131-4
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 91 - 107
ISBN:
978-0-367-32131-4
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-0-367-32131-4
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Realizing data-driven changes and teacher agency in upper secondary schools through formative interventions
Bidragsytere
Bidragsytere
Lise Vikan Sandvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Anne Berit Emstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings.
Postholm, May Britt; Vennebo, Kirsten Foshaug. 2020, Routledge. UIT, NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1