Cristin-resultat-ID: 1798046
Sist endret: 27. februar 2020, 09:23
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Realizing data-driven changes and teacher agency in upper secondary schools through formative interventions

Bidragsytere:
  • Lise Vikan Sandvik og
  • Anne Berit Emstad

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 91 - 107
ISBN:
  • 978-0-367-32131-4

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Realizing data-driven changes and teacher agency in upper secondary schools through formative interventions

Bidragsytere

Lise Vikan Sandvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Anne Berit Emstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Applying Cultural Historical Activity Theory in Educational Settings.

Postholm, May Britt; Vennebo, Kirsten Foshaug. 2020, Routledge. UIT, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1