Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1798845
Sist endret:
15. januar 2021, 12:34
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer?
Hallvard Andre Kjelen
og
May Line Rotvik Tverbakk
Tidsskrift
Tidsskrift
Norsk pedagogisk tidsskrift
ISSN 0029-2052
e-ISSN 1504-2987
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Trykket: 2020
Volum: 104
Hefte: 4
Sider: 347 - 360
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/issn.1504-2987/2020-04-03
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2724437
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Norskdidaktikk, skriveforskning • Norsk fagdidaktikk
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, nynorsk
Tittel
Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer?
Bidragsytere
Bidragsytere
Hallvard Andre Kjelen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
May Line Rotvik Tverbakk
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
2
av
2