Cristin-resultat-ID: 1798845
Sist endret: 15. januar 2021, 12:34
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer?

Bidragsytere:
  • Hallvard Andre Kjelen og
  • May Line Rotvik Tverbakk

Tidsskrift

Norsk pedagogisk tidsskrift
ISSN 0029-2052
e-ISSN 1504-2987
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Trykket: 2020
Volum: 104
Hefte: 4
Sider: 347 - 360
Open Access

Klassifisering

Emneord

Norskdidaktikk, skriveforskning • Norsk fagdidaktikk

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skriverammer som stillas: korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer?

Bidragsytere

Hallvard Andre Kjelen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

May Line Rotvik Tverbakk

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2