Cristin-resultat-ID: 1801781
Sist endret: 16. mars 2020, 10:59
NVI-rapporteringsår: 2019
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Læringsdialogens plass i det teknologirike klasserommet

Bidragsytere:
  • Duarte Nuno Farbu Pinto

Bok

Teknologi og læringsmiljø
ISBN:
  • 9788215030456

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 235 - 252
ISBN:
  • 9788215030456

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Læringsdialogens plass i det teknologirike klasserommet

Bidragsytere

Duarte Nuno Farbu Pinto

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Teknologi og læringsmiljø.

Lekang, Trond; Olsen, Mirjam Harkestad. 2019, Universitetsforlaget. UIT, NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1