Cristin-resultat-ID: 1802138
Sist endret: 17. mars 2020, 20:07
Resultat
Doktorgradsavhandling
2019

Beyond Uniqueness: Developing and Testing a New Typology of Brand Benefit Differentiation

Bidragsytere:
  • Alexander Farestvedt Hem

Utgiver/serie

Utgiver

Norges Handelshøyskole

Om resultatet

Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2019
Antall sider: 99
ISBN: 978-82-405-0400-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Økonomisk-administrative fag
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Beyond Uniqueness: Developing and Testing a New Typology of Brand Benefit Differentiation

Bidragsytere

Alexander Farestvedt Hem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
1 - 2 av 2