Cristin-resultat-ID: 1804023
Sist endret: 10. februar 2021, 13:35
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

A meta-analysis of teaching and learning computer programming: Effective instructional approaches and conditions

Bidragsytere:
  • Ronny Scherer
  • Fazilat Siddiq og
  • Bárbara Sánchez Viveros

Tidsskrift

Computers in Human Behavior
ISSN 0747-5632
e-ISSN 1873-7692
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 109
Sider: 1 - 18
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85082552590

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

A meta-analysis of teaching and learning computer programming: Effective instructional approaches and conditions

Bidragsytere

Ronny Scherer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Fazilat Siddiq

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for utdanning og studiekvalitet ved Universitetet i Sørøst-Norge

Bárbara Sánchez Viveros

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Humboldt-Universität zu Berlin
1 - 3 av 3