Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1804023
Sist endret:
10. februar 2021, 13:35
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
A meta-analysis of teaching and learning computer programming: Effective instructional approaches and conditions
Ronny Scherer
Fazilat Siddiq
og
Bárbara Sánchez Viveros
Tidsskrift
Tidsskrift
Computers in Human Behavior
ISSN 0747-5632
e-ISSN 1873-7692
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 109
Sider: 1 - 18
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.chb.2020.106349
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2649258
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85082552590
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A meta-analysis of teaching and learning computer programming: Effective instructional approaches and conditions
Bidragsytere
Bidragsytere
Ronny Scherer
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
Fazilat Siddiq
Forfatter
ved Avdeling for utdanning og studiekvalitet ved Universitetet i Sørøst-Norge
Bárbara Sánchez Viveros
Forfatter
ved Humboldt-Universität zu Berlin
1
-
3
av
3