Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1809640
Sist endret:
17. mars 2021, 01:10
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling
Audhild Løhre
og
Anne Carine Bonnevie Lund
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 157
ISBN: 978-82-02-65237-1
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.23865/noasp.98
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-02-65237-1
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling
Bidragsytere
Bidragsytere
Audhild Løhre
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Anne Carine Bonnevie Lund
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Kunnskapsformer og danningsidealer i lærerutdanningen.
Moen, Elin Tronsaune; Page, Alexander Gamst. 2020, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
En syklisk vei til profesjonell kunnskap: Praksisperiodens påvirkning på kunnskapsproduksjon i lærerutdanning.
Page, Alexander Gamst; Moen, Elin Tronsaune. 2020, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Tilhørighet under klassens himmel: Lærerstudenter midtveis i profesjonsutdanningen.
Løhre, Audhild; Etnan, Randi; Moen, Elin Tronsaune. 2020, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Introduksjon: Om ProfILU, antologien og nye utfordringer.
Page, Alexander Gamst; Lund, Anne Carine Bonnevie; Løhre, Audhild. 2020, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Innledning
Skjønn som profesjonell kompetanse hos lærerstudenter.
Madsen, Anders Aasgaard; Tangen, Truls Nilsen; Løhre, Audhild. 2020, Cappelen Damm Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
8
|
Neste
|
Siste »