Cristin-resultat-ID: 1814866
Sist endret: 2. september 2020, 12:36
Resultat
Rapport
2020

Young refugees’ pathways in(to) education. Teacher and student voices: challenges, opportunities and dilemmas

Bidragsytere:
  • Brit Lynnebakke
  • Lutine de Wal Pastoor og
  • Ketil Eide

Utgiver/serie

Utgiver

CAGE (Coming of Age in Exile), MESU, København Universitet

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 124

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Young refugees’ pathways in(to) education. Teacher and student voices: challenges, opportunities and dilemmas

Bidragsytere

Brit Lynnebakke

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress

Lutine de Wal Pastoor

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress

Ketil Eide

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for helse-, sosial- og velferdsfag ved Universitetet i Sørøst-Norge
1 - 3 av 3