Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1818504
Sist endret:
4. mars 2021, 15:16
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Quality Work in Higher Education. Organisational and Pedagogical Dimensions
Mari Elken
Peter Maassen
Monika Nerland
Tine Sophie Prøitz
Bjørn Stensaker
og
Agnete Vabø
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 186
ISBN: 978-3-030-41756-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-41756-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Quality Work in Higher Education. Organisational and Pedagogical Dimensions
Bidragsytere
Bidragsytere
Mari Elken
Redaktør
ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Peter Maassen
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Monika Bærøe Nerland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monika Nerland
Redaktør
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Tine Sophie Prøitz
Redaktør
ved Institutt for økonomi, historie og samfunnsvitenskap ved Universitetet i Sørøst-Norge
Redaktør
ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Bjørn Stensaker
Redaktør
ved LINK-Senter for læring og utdanning ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Researching ‘Quality Work’ in Higher Education.
Elken, Mari; Stensaker, Bjørn. 2020, Springer. UIO, NIFU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Quality Systems in Higher Education Institutions: Enabling and Constraining Quality Work.
Elken, Mari; Frølich, Nicoline; Maassen, Peter; Stensaker, Bjørn. 2020, Springer. UIO, NIFU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Quality Work: Reflections and Refinements.
Elken, Mari; Stensaker, Bjørn. 2020, Springer. UIO, NIFU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Exploring student participation challenges in student-centred learning environments.
Nerland, Monika. 2020, Springer. UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Plenary Teaching: Examining Opportunities for Student Involvement and Knowledge Exploration in Large Classroom-Settings.
de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line; Fossland, Trine. 2020, Springer. UIT, UIO
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
10
|
Neste
|
Siste »