Cristin-resultat-ID: 1818504
Sist endret: 4. mars 2021, 15:16
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

Quality Work in Higher Education. Organisational and Pedagogical Dimensions

Bidragsytere:
  • Mari Elken
  • Peter Maassen
  • Monika Nerland
  • Tine Sophie Prøitz
  • Bjørn Stensaker og
  • Agnete Vabø

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 186
ISBN: 978-3-030-41756-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Quality Work in Higher Education. Organisational and Pedagogical Dimensions

Bidragsytere

Mari Elken

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Aktiv cristin-person

Peter Maassen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Monika Bærøe Nerland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monika Nerland
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Tine Sophie Prøitz

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for økonomi, historie og samfunnsvitenskap ved Universitetet i Sørøst-Norge
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved NIFU Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning
Aktiv cristin-person

Bjørn Stensaker

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved LINK-Senter for læring og utdanning ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Researching ‘Quality Work’ in Higher Education.

Elken, Mari; Stensaker, Bjørn. 2020, Springer. UIO, NIFUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Quality Systems in Higher Education Institutions: Enabling and Constraining Quality Work.

Elken, Mari; Frølich, Nicoline; Maassen, Peter; Stensaker, Bjørn. 2020, Springer. UIO, NIFUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Quality Work: Reflections and Refinements.

Elken, Mari; Stensaker, Bjørn. 2020, Springer. UIO, NIFUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Exploring student participation challenges in student-centred learning environments.

Nerland, Monika. 2020, Springer. UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Plenary Teaching: Examining Opportunities for Student Involvement and Knowledge Exploration in Large Classroom-Settings.

de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line; Fossland, Trine. 2020, Springer. UIT, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 10 | Neste | Siste »