Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1818952
Sist endret:
11. november 2020, 12:47
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Comparison of the Conceptual Map and Traditional Lecture Methods on Students' Learning Based on the VARK Learning Style Model: A Randomized Controlled Trial
Sara Amaniyan
Vahideh Pouyesh
Yousef Bashiri
Sherrill Snelgrove
og
Mojtaba Vaismoradi
Tidsskrift
Tidsskrift
Sage Open Nursing
ISSN 2377-9608
e-ISSN 2377-9608
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 6
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1177/2377960820940550
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2669690
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85087792970
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Comparison of the Conceptual Map and Traditional Lecture Methods on Students' Learning Based on the VARK Learning Style Model: A Randomized Controlled Trial
Bidragsytere
Bidragsytere
Sara Amaniyan
Forfatter
ved Semnan University of Medical Sciences and Health Services
Vahideh Pouyesh
Forfatter
ved Iran
Yousef Bashiri
Forfatter
ved Shahid Beheshti University of Medical Sciences
Sherrill Snelgrove
Forfatter
ved Swansea University
Mojtaba Vaismoradi
Forfatter
ved Fakultet for sykepleie og helsevitenskap ved Nord universitet
1
-
5
av
5