Cristin-resultat-ID: 1820488
Sist endret: 16. mars 2021, 15:17
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Are physical experiences with the balance model beneficial for students’ algebraic reasoning? An evaluation of two learning environments for linear equations

Bidragsytere:
  • Mara Otten
  • Marja Van den Heuvel-Panhuizen
  • Michiel Veldhuis
  • Jan Boom og
  • Aiso Heinze

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 10
Hefte: 6
Sider: 1 - 23
Artikkelnummer: 163
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85088685112

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Are physical experiences with the balance model beneficial for students’ algebraic reasoning? An evaluation of two learning environments for linear equations

Bidragsytere

Mara Otten

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Marja Van den Heuvel-Panhuizen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Michiel Veldhuis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar

Jan Boom

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Aiso Heinze

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
1 - 5 av 5