Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1820488
Sist endret:
16. mars 2021, 15:17
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Are physical experiences with the balance model beneficial for students’ algebraic reasoning? An evaluation of two learning environments for linear equations
Mara Otten
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Michiel Veldhuis
Jan Boom
og
Aiso Heinze
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 10
Hefte: 6
Sider: 1 - 23
Artikkelnummer: 163
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci10060163
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2680015
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85088685112
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Are physical experiences with the balance model beneficial for students’ algebraic reasoning? An evaluation of two learning environments for linear equations
Bidragsytere
Bidragsytere
Mara Otten
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Michiel Veldhuis
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Forfatter
ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar
Jan Boom
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Aiso Heinze
Forfatter
ved Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
1
-
5
av
5