Cristin-resultat-ID: 1821185
Sist endret: 1. august 2020, 14:28
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Gode lærer-elevrelasjoner: En tilnærming til temaet livsmestring i skolen?

Bidragsytere:
  • Torill Moen

Bok

Perspektiver på livsmestring i skolen
ISBN:
  • 978-82-02-65107-7

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 48 - 64
ISBN:
  • 978-82-02-65107-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Gode lærer-elevrelasjoner: En tilnærming til temaet livsmestring i skolen?

Bidragsytere

Torill Moen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Perspektiver på livsmestring i skolen.

Myskja, Audun; Fikse, Camilla. 2020, Cappelen Damm Akademisk. NORD, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1