Cristin-resultat-ID: 1823569
Sist endret: 17. august 2020, 11:58
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Samarbeidende læringsledelse i integrert spesialundervisning

Bidragsytere:
  • Fredrik Danielsen og
  • Mirjam Harkestad Olsen

Bok

Læringsledelse
ISBN:
  • 9788202620745

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 44 - 68
ISBN:
  • 9788202620745
Open Access

Klassifisering

Emneord

Klasseledelse • Skolesamarbeid • Spesialundervisning

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Samarbeidende læringsledelse i integrert spesialundervisning

Bidragsytere

Fredrik Danielsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Lærerutdanning og pedagogikk campus Alta ved UiT Norges arktiske universitet

Mirjam Harkestad Olsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Lærerutdanning og pedagogikk campus Alta ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Læringsledelse.

Olsen, Mirjam Harkestad; Buli-Holmberg, Jorun. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIT, UIOVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1