Cristin-resultat-ID: 1824080
Sist endret: 25. september 2020, 15:25
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020

Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis

Bidragsytere:
  • Randi M. Sølvik og
  • Sigrun K. Ertesvåg

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 220
ISBN: 9788202643782

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Randi Myklebust Sølvik

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Randi M. Sølvik
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Læringsmiljøsenteret - Porsgrunn ved Universitetet i Stavanger

Sigrun Karin Ertesvåg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sigrun K. Ertesvåg
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Leiarskap og interaksjonar i klasserommet : eit innleiande kapittel.

Sølvik, Randi M.; Ertesvåg, Sigrun K.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Djupare læring og undervisningspraksis : å førebu elevar på framtidig læring.

Sølvik, Randi M.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Å binde teori og praksis saman gjennom systematisk observasjon rettleiing og handling i klasserommet.

Sølvik, Randi M.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Komplekse klasseromsprosesser : et begrepsapparat for treffsikker beskrivelse av klasserommet.

Vaaland, Grete Sørensen; Ertesvåg, Sigrun K.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Frå teori til klasseromspraksis : ein arbeidsmodell for læraren.

Ertesvåg, Sigrun K.; Vaaland, Grete Sørensen. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »