Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1824080
Sist endret:
25. september 2020, 15:25
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis
Randi M. Sølvik
og
Sigrun K. Ertesvåg
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 220
ISBN: 9788202643782
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788202643782
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Ledelse i klasserommet : undervisningskvalitet fra teori til praksis
Bidragsytere
Bidragsytere
Randi Myklebust Sølvik
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Randi M. Sølvik
Redaktør
ved Læringsmiljøsenteret - Porsgrunn ved Universitetet i Stavanger
Sigrun Karin Ertesvåg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sigrun K. Ertesvåg
Redaktør
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Leiarskap og interaksjonar i klasserommet : eit innleiande kapittel.
Sølvik, Randi M.; Ertesvåg, Sigrun K.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Djupare læring og undervisningspraksis : å førebu elevar på framtidig læring.
Sølvik, Randi M.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Å binde teori og praksis saman gjennom systematisk observasjon rettleiing og handling i klasserommet.
Sølvik, Randi M.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Komplekse klasseromsprosesser : et begrepsapparat for treffsikker beskrivelse av klasserommet.
Vaaland, Grete Sørensen; Ertesvåg, Sigrun K.. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Frå teori til klasseromspraksis : ein arbeidsmodell for læraren.
Ertesvåg, Sigrun K.; Vaaland, Grete Sørensen. 2020, Cappelen Damm Akademisk. UIS
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
11
|
Neste
|
Siste »