Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1824157
Sist endret:
20. august 2020, 10:24
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Direct and indirect pathways from children’s early self-regulation to academic achievement in fifth grade in Norway
Ragnhild Lenes
Megan M. McClelland
Dieuwer ten Braak
Thormod Idsøe
og
Ingunn Størksen
Tidsskrift
Tidsskrift
Early Childhood Research Quarterly
ISSN 0885-2006
e-ISSN 1873-7706
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Trykket: 2020
Volum: 53
Sider: 612 - 624
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.ecresq.2020.07.005
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2673715
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85089007089
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Direct and indirect pathways from children’s early self-regulation to academic achievement in fifth grade in Norway
Bidragsytere
Bidragsytere
Ragnhild Lenes
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Megan McClelland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Megan M. McClelland
Forfatter
ved Oregon State University
Dieuwer Ten Braak
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dieuwer ten Braak
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Thormod Idsøe
Forfatter
ved NUBU – Nasjonalt utviklingssenter for barn og unge
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Ingunn Størksen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
5
av
5