Cristin-resultat-ID: 1824157
Sist endret: 20. august 2020, 10:24
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Direct and indirect pathways from children’s early self-regulation to academic achievement in fifth grade in Norway

Bidragsytere:
  • Ragnhild Lenes
  • Megan M. McClelland
  • Dieuwer ten Braak
  • Thormod Idsøe og
  • Ingunn Størksen

Tidsskrift

Early Childhood Research Quarterly
ISSN 0885-2006
e-ISSN 1873-7706
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Trykket: 2020
Volum: 53
Sider: 612 - 624
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85089007089

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Direct and indirect pathways from children’s early self-regulation to academic achievement in fifth grade in Norway

Bidragsytere

Ragnhild Lenes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Megan McClelland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Megan M. McClelland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Oregon State University

Dieuwer Ten Braak

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dieuwer ten Braak
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Thormod Idsøe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NUBU – Nasjonalt utviklingssenter for barn og unge
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Ingunn Størksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 5 av 5