Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1836622
Sist endret:
2. oktober 2020, 14:18
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2019
Implications of Competence-Based Education Approaches to Curriculum Policy-making: The unfinished business of defining competences for 21st century curricula
Armend Tahirsylaj
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: European Educational Research Association (EARLI) 2019 Biannual Conference
Sted: Aachen
Dato fra:
12. august 2019
Dato til:
16. august 2019
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2019
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Implications of Competence-Based Education Approaches to Curriculum Policy-making: The unfinished business of defining competences for 21st century curricula
Bidragsytere
Bidragsytere
Armend Tahirsylaj
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1