Cristin-resultat-ID: 1836622
Sist endret: 2. oktober 2020, 14:18
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2019

Implications of Competence-Based Education Approaches to Curriculum Policy-making: The unfinished business of defining competences for 21st century curricula

Bidragsytere:
  • Armend Tahirsylaj

Presentasjon

Navn på arrangementet: European Educational Research Association (EARLI) 2019 Biannual Conference
Sted: Aachen
Dato fra: 12. august 2019
Dato til: 16. august 2019

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2019

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Implications of Competence-Based Education Approaches to Curriculum Policy-making: The unfinished business of defining competences for 21st century curricula

Bidragsytere

Armend Tahirsylaj

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1