Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1841197
Sist endret:
15. januar 2021, 15:51
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Forebygging av mobbing: klassemøtet som pedagogisk redskap
Dziuginta Baraldsnes
og
Andre Baraldsnes
Bok
Bok
Tilpasset opplæring og spesialpedagogikk i teori og praksis
ISBN:
978-82-450-3453-0
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 103 - 122
ISBN:
978-82-450-3453-0
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-450-3453-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Forebygging av mobbing: klassemøtet som pedagogisk redskap
Bidragsytere
Bidragsytere
Dziuginta Baraldsnes
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
André Baraldsnes
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Andre Baraldsnes
Forfatter
ved NORCE Helse og samfunn - RKBU ved NORCE Norwegian Research Centre AS
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Tilpasset opplæring og spesialpedagogikk i teori og praksis.
Hvidsten, Bente; Kuginyte-Arlauskiene, Ieva; Söderlund, Göran. 2020, Fagbokforlaget. HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1