Cristin-resultat-ID: 1841197
Sist endret: 15. januar 2021, 15:51
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Forebygging av mobbing: klassemøtet som pedagogisk redskap

Bidragsytere:
  • Dziuginta Baraldsnes og
  • Andre Baraldsnes

Bok

Tilpasset opplæring og spesialpedagogikk i teori og praksis
ISBN:
  • 978-82-450-3453-0

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 103 - 122
ISBN:
  • 978-82-450-3453-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Forebygging av mobbing: klassemøtet som pedagogisk redskap

Bidragsytere

Dziuginta Baraldsnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet

André Baraldsnes

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Andre Baraldsnes
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved NORCE Helse og samfunn - RKBU ved NORCE Norwegian Research Centre AS
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Tilpasset opplæring og spesialpedagogikk i teori og praksis.

Hvidsten, Bente; Kuginyte-Arlauskiene, Ieva; Söderlund, Göran. 2020, Fagbokforlaget. HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1