Cristin-resultat-ID: 1842351
Sist endret: 6. januar 2021, 12:15
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Bør norske merkevarer i asiatiske markeder kulturtilpasses? Krysskulturelle forskjeller i emosjonelle responser på reklame

Bidragsytere:
  • Njål Sivertstøl
  • Magne Supphellen
  • Alexander Jakubanecs og
  • Hege Mathea Haugen

Tidsskrift

Magma forskning og viten
ISSN 1500-0788
e-ISSN 1500-6069
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Hefte: 6
Sider: 77 - 85

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bør norske merkevarer i asiatiske markeder kulturtilpasses? Krysskulturelle forskjeller i emosjonelle responser på reklame

Bidragsytere

Njål Sivertstøl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Magne Suphellen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole

Alexander Jakubanecs

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Samfunns- og næringslivsforskning AS
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for økonomi og administrasjon ved Høgskulen på Vestlandet

Hege Mathea Haugen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Telenor
1 - 4 av 4