Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1842351
Sist endret:
6. januar 2021, 12:15
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Bør norske merkevarer i asiatiske markeder kulturtilpasses? Krysskulturelle forskjeller i emosjonelle responser på reklame
Njål Sivertstøl
Magne Supphellen
Alexander Jakubanecs
og
Hege Mathea Haugen
Tidsskrift
Tidsskrift
Magma forskning og viten
ISSN 1500-0788
e-ISSN 1500-6069
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Hefte: 6
Sider: 77 - 85
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Bør norske merkevarer i asiatiske markeder kulturtilpasses? Krysskulturelle forskjeller i emosjonelle responser på reklame
Bidragsytere
Bidragsytere
Njål Sivertstøl
Forfatter
ved Institutt for internasjonal forretningsdrift ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Magne Suphellen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Magne Supphellen
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
Alexander Jakubanecs
Forfatter
ved Samfunns- og næringslivsforskning AS
Forfatter
ved Institutt for økonomi og administrasjon ved Høgskulen på Vestlandet
Hege Mathea Haugen
Forfatter
ved Institutt for strategi og ledelse ved Norges Handelshøyskole
Forfatter
ved Telenor
1
-
4
av
4