Cristin-resultat-ID: 1845867
Sist endret: 7. november 2020, 18:30
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Constructionism and Creative Learning: supporting the design of technology-based learning activities

Bidragsytere:
  • Nicastro Flavio
  • Maria Cecília Baranauskas og
  • Ricardo Da Silva Torres

Bok

Proceedings of the 2020 Constructionism Conference
ISBN:
  • 978-1-911566-09-0

Utgiver

The University of Dublin, Trinity College Dublin

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 244 - 258
ISBN:
  • 978-1-911566-09-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Constructionism and Creative Learning: supporting the design of technology-based learning activities

Bidragsytere

Nicastro Flavio

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidade Estadual de Campinas

Maria Cecília Baranauskas

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universidade Estadual de Campinas

Ricardo Torres

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ricardo Da Silva Torres
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for IKT og realfag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the 2020 Constructionism Conference.

Tangney, Brendan; Byrne, Rowan; Girvan, Carina. 2020, Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1