Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1848729
Sist endret:
15. mars 2021, 13:21
Resultat
Fagartikkel
2020
Formativ intervensjon i grunnskolen. Erfaringer med Minecraft som arbeidsmetode.
Agnieszka Barbara Jarvoll
Tidsskrift
Tidsskrift
Tidsskrift for professionsstudier
ISSN 2446-0273
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Fagartikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Trykket: 2020
Volum: 16
Hefte: 31
Sider: 178 - 181
Open Access
Lenker
Lenker
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2732676
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Formativ intervensjon i grunnskolen. Erfaringer med Minecraft som arbeidsmetode.
Bidragsytere
Bidragsytere
Agnieszka Barbara Jarvoll
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1