Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1856957
Sist endret:
17. desember 2020, 12:52
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Learners Providing Feedback on Teaching: Pre-service Teachers’ Perceptions of a Teacher Assessment Arrangement
Harald Eriksen
Eli Lejonberg
Megan Tschannen-Moran
Knut-Andreas Christophersen
og
Eyvind Elstad
Tidsskrift
Tidsskrift
Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/00313831.2020.1833236
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85097058361
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learners Providing Feedback on Teaching: Pre-service Teachers’ Perceptions of a Teacher Assessment Arrangement
Bidragsytere
Bidragsytere
Harald Eriksen
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Eli Lejonberg
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Megan Tschannen-Moran
Forfatter
ved The College of William and Mary
Knut-Andreas Abben Christophersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
Forfatter
ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
Eyvind Elstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
5