Cristin-resultat-ID: 1856957
Sist endret: 17. desember 2020, 12:52
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020

Learners Providing Feedback on Teaching: Pre-service Teachers’ Perceptions of a Teacher Assessment Arrangement

Bidragsytere:
  • Harald Eriksen
  • Eli Lejonberg
  • Megan Tschannen-Moran
  • Knut-Andreas Christophersen og
  • Eyvind Elstad

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Publisert online: 2020

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85097058361

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learners Providing Feedback on Teaching: Pre-service Teachers’ Perceptions of a Teacher Assessment Arrangement

Bidragsytere

Harald Eriksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Eli Lejonberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo

Megan Tschannen-Moran

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved The College of William and Mary
Aktiv cristin-person

Knut-Andreas Christophersen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Eyvind Elstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 5