Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1859520
Sist endret:
14. desember 2020, 13:53
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2020
Proceedings of the Seventh ERME Topic Conference on Language in the Mathematics Classroom
Jenni Ingram
Kirstin Erath
Frode Rønning
Alexander Schüler-Meyer
og
Aurélie Chesnais
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 202
ISBN: 9788271512002
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788271512002
Klassifisering
Klassifisering
Emneord
Matematikkdidaktikk
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Proceedings of the Seventh ERME Topic Conference on Language in the Mathematics Classroom
Bidragsytere
Bidragsytere
Jenni Ingram
Redaktør
ved University of Oxford - Branch: Linacre College
Kirstin Erath
Redaktør
ved Technische Universität Dortmund
Frode Rønning
Redaktør
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Alexander Schüler-Meyer
Redaktør
ved Technische Universiteit Eindhoven
Aurélie Chesnais
Redaktør
ved Université de Montpellier
1
-
5
av
5
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Language elements helping to see enlargement as a multiplicative situation.
Rønning, Frode. 2020, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Language in the Mathematics Classroom: An introduction to the papers and presentations within ETC 7.
Ingram, Jenni; Chesnais, Aurélie; Erath, Kirstin; Rønning, Frode; Schüler-Meyer, Alexander. 2020, European Society for Research in Mathematics Education. TU, TUE, UM, NTNU, UoO-BLC
Innledning
Multilingual preservice teachers evaluating mathematical argumentation: Realised and potential learning opportunities.
Meaney, Tamsin Jillian; Rangnes, Toril Eskeland. 2020, European Society for Research in Mathematics Education. HVL
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Seeing enlargement as a multiplicative situation.
Rønning, Frode. 2020, European Society for Research in Mathematics Education. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
4
av
4