Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1861741
Sist endret:
12. juli 2021, 08:39
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Who has power? An investigation of how one teacher led her class towards understanding an academic concept through talking and microblogging
Kari Anne Rødnes
Ingvill Rasmussen
Maren Omland
og
Victoria Cook
Tidsskrift
Tidsskrift
Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
ISSN 0742-051X
e-ISSN 1879-2480
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2020
Trykket: 2021
Volum: 98
Sider: 1 - 12
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.tate.2020.103229
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/81810
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85097053054
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Who has power? An investigation of how one teacher led her class towards understanding an academic concept through talking and microblogging
Bidragsytere
Bidragsytere
Kari Anne Rødnes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Ingvill Rasmussen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Maren Omland
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Victoria Cook
Forfatter
ved University of Cambridge
1
-
4
av
4