Cristin-resultat-ID: 1861741
Sist endret: 12. juli 2021, 08:39
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Who has power? An investigation of how one teacher led her class towards understanding an academic concept through talking and microblogging

Bidragsytere:
  • Kari Anne Rødnes
  • Ingvill Rasmussen
  • Maren Omland og
  • Victoria Cook

Tidsskrift

Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
ISSN 0742-051X
e-ISSN 1879-2480
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2020
Trykket: 2021
Volum: 98
Sider: 1 - 12
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85097053054

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Who has power? An investigation of how one teacher led her class towards understanding an academic concept through talking and microblogging

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kari Anne Rødnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Ingvill Rasmussen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Maren Omland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Victoria Cook

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Cambridge
1 - 4 av 4