Cristin-resultat-ID: 1861821
Sist endret: 19. desember 2020, 01:14
Resultat
Doktorgradsavhandling
2020

Teaching Content and Language Integrated Learning (CLIL) Classroom practices and student perspectives in three Norwegian classrooms

Bidragsytere:
  • Karina Rose Mahan

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
NVI-nivå 0

Om resultatet

Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2020
Antall sider: 197
ISBN: 978-82-7860-416-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching Content and Language Integrated Learning (CLIL) Classroom practices and student perspectives in three Norwegian classrooms

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Karina Rose Mahan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1