Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1866908
Sist endret:
18. mars 2021, 00:19
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Posisjonering i kunnskapsrelasjoner: En kasusstudie om FoU-veiledning i grunnskolelærerutdanningen
Rigmor Olsen
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis
ISSN 2535-7697
e-ISSN 2535-7697
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Volum: 14
Hefte: 3
Sider: 17 - 38
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.23865/up.v14.2213
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/20503
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85097888737
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Engelsk
Tittel
Posisjonering i kunnskapsrelasjoner: En kasusstudie om FoU-veiledning i grunnskolelærerutdanningen
Tittel
Positioning in knowledge relations: A case study on R&D mentoring within Initial Teacher Education in Norway
Bidragsytere
Bidragsytere
Rigmor Olsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
1
av
1