Cristin-resultat-ID: 1873202
Sist endret: 18. januar 2021, 12:50
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Tegning som vertøy for å utforske mutliplikative situasjoner

Bidragsytere:
  • Heidi Dahl

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 193 - 221
ISBN:
  • 9788245031959

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tegning som vertøy for å utforske mutliplikative situasjoner

Bidragsytere

Heidi Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Samtaleorientert matematikk: Et samspill mellom didaktiske og adidaktiske situasjoner.

Nilssen, Vivi Lisbeth; Høynes, Siri-Malén. 2020, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1