Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1873202
Sist endret:
18. januar 2021, 12:50
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Tegning som vertøy for å utforske mutliplikative situasjoner
Heidi Dahl
Bok
Bok
Samtaleorientert matematikk: Et samspill mellom didaktiske og adidaktiske situasjoner
ISBN:
9788245031959
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 193 - 221
ISBN:
9788245031959
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788245031959
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Tegning som vertøy for å utforske mutliplikative situasjoner
Bidragsytere
Bidragsytere
Heidi Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Samtaleorientert matematikk: Et samspill mellom didaktiske og adidaktiske situasjoner.
Nilssen, Vivi Lisbeth; Høynes, Siri-Malén. 2020, Fagbokforlaget. NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1