Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1875035
Sist endret:
10. februar 2021, 13:03
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020
Science Education Practices: Analysing Values and Knowledge
Gerd Johansen
og
Trine Anker
Bok
Bok
Examining Ethics in Contemporary Science Education Research : Being Responsive and Responsible
ISBN:
978-3-030-50921-7
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 51 - 69
ISBN:
978-3-030-50921-7
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-50921-7_4
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-50921-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Science Education Practices: Analysing Values and Knowledge
Bidragsytere
Bidragsytere
Gerd Johansen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og utdanningsvitenskap ved Norges miljø- og biovitenskapelige universitet
Trine Anker
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Examining Ethics in Contemporary Science Education Research : Being Responsive and Responsible.
Otrel-Cass, Kathrin; Andrée, Maria; Ryu, Minjung. 2020, Springer. SU, ØSTERRIKE, UoI
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1