Cristin-resultat-ID: 1875035
Sist endret: 10. februar 2021, 13:03
NVI-rapporteringsår: 2020
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2020

Science Education Practices: Analysing Values and Knowledge

Bidragsytere:
  • Gerd Johansen og
  • Trine Anker

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2020
Sider: 51 - 69
ISBN:
  • 978-3-030-50921-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Science Education Practices: Analysing Values and Knowledge

Bidragsytere

Gerd Johansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og utdanningsvitenskap ved Norges miljø- og biovitenskapelige universitet

Trine Anker

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Examining Ethics in Contemporary Science Education Research : Being Responsive and Responsible.

Otrel-Cass, Kathrin; Andrée, Maria; Ryu, Minjung. 2020, Springer. SU, ØSTERRIKE, UoIVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1