Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1888795
Sist endret:
18. februar 2021, 09:08
NVI-rapporteringsår:
2020
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2020
Using the Rasch Model to Measure Comprehension of Fraction Addition
Marius Lie Winger
Julie Gausen
Eivind Kaspersen
og
Trygve Solstad
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Applied Measurement
ISSN 1529-7713
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2020
Trykket: 2020
Volum: 21
Hefte: 4
Sider: 420 - 433
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Using the Rasch Model to Measure Comprehension of Fraction Addition
Bidragsytere
Bidragsytere
Marius Lie Winger
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Julie Gausen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Eivind Skoland Kaspersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Eivind Kaspersen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Trygve Solstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
4
av
4