Cristin-resultat-ID: 1895159
Sist endret: 17. desember 2021, 15:22
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Teachers’ Use of Descriptive Assessment in Primary School Mathematics Education in Iran

Bidragsytere:
  • Marja Van den Heuvel-Panhuizen
  • Ali Akbar Sangari og
  • Michiel Veldhuis

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 11
Hefte: 3
Artikkelnummer: 100
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85102564796

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teachers’ Use of Descriptive Assessment in Primary School Mathematics Education in Iran

Bidragsytere

Marja Van den Heuvel-Panhuizen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Ali Akbar Sangari

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht

Michiel Veldhuis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Universiteit Utrecht
1 - 3 av 3