Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1895159
Sist endret:
17. desember 2021, 15:22
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Teachers’ Use of Descriptive Assessment in Primary School Mathematics Education in Iran
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Ali Akbar Sangari
og
Michiel Veldhuis
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 11
Hefte: 3
Artikkelnummer: 100
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci11030100
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2978280
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85102564796
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teachers’ Use of Descriptive Assessment in Primary School Mathematics Education in Iran
Bidragsytere
Bidragsytere
Marja Van den Heuvel-Panhuizen
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Ali Akbar Sangari
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
Michiel Veldhuis
Forfatter
ved Hogeschool IPABO Amsterdam/Alkmaar
Forfatter
ved Universiteit Utrecht
1
-
3
av
3