Cristin-resultat-ID: 1910668
Sist endret: 6. januar 2022, 14:21
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Undervisningens relasjonelle dimensjon: en forutsetning for læring

Bidragsytere:
  • Torill Moen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 281 - 296
ISBN:
  • 9788215034416

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Undervisningens relasjonelle dimensjon: en forutsetning for læring

Bidragsytere

Torill Moen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Tilpasset opplæring og tidlig innsats i ordinær undervisning og i spesialundervisning .

Lekang, Trond; Moen, Torill. 2021, Universitetsforlaget. NORD, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1