Cristin-resultat-ID: 1911048
Sist endret: 10. januar 2022, 10:20
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Learning from problem-based projects in cross-diciplinary student teams. Special Issue "Cooperative/Collaborative Learning"

Bidragsytere:
  • Pål Ellingsen
  • Trude Tonholm
  • Frode Ramstad Johansen og
  • Gunnar Andersson

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 11
Hefte: 6
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85107792244

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning from problem-based projects in cross-diciplinary student teams. Special Issue "Cooperative/Collaborative Learning"

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Pål Ellingsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for velferd, ledelse og organisasjon ved Høgskolen i Østfold

Trude Tonholm

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for velferd, ledelse og organisasjon ved Høgskolen i Østfold
Aktiv cristin-person

Frode Ramstad Johansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for økonomi, innovasjon og samfunn ved Høgskolen i Østfold
Aktiv cristin-person

Gunnar Andersson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for økonomi, innovasjon og samfunn ved Høgskolen i Østfold
1 - 4 av 4