Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1911937
Sist endret:
31. januar 2022, 12:47
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Det kan skje igjen: Om to ideer som har lagt premisser for antirasistisk arbeid i skolen
Fredrik Stenhjem Hagen
Bok
Bok
Hvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn
ISBN:
9788215041278
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 35 - 60
ISBN:
9788215041278
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215041261-2021-02
ORIA
Søk i ORIA med 9788215041278
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Det kan skje igjen: Om to ideer som har lagt premisser for antirasistisk arbeid i skolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Fredrik Stenhjem Hagen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Hvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn.
Faye, Reidun; Lindhardt, Eva Mila; Ravneberg, Bodil Elise; Solbue, Vibeke. 2021, Universitetsforlaget. UIA, HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1