Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1912166
Sist endret:
12. januar 2022, 13:42
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Handlingsrom som kamuflert maktspråk: en analyse av makt og maktfordeling i Meld. St. 21 (2016–2017) Lærelyst – tidlig innsats og kvalitet i skolen
Pernille Jahnsen Berg
og
Hege Myhre
Bok
Bok
Læreres profesjonsutøvelse i en utdanningspolitisk brytningstid
ISBN:
9788205525214
Utgiver
Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 54 - 74
ISBN:
9788205525214
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788205525214
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Handlingsrom som kamuflert maktspråk: en analyse av makt og maktfordeling i Meld. St. 21 (2016–2017) Lærelyst – tidlig innsats og kvalitet i skolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Pernille Jahnsen Berg
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Hege Myhre
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Forskning på utdanningspolitikk og utdanningspraksis – SEPP
Alessandra Dieudè + 18 deltakere
Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap ved Universitetet i Sørøst-Norge
38 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Læreres profesjonsutøvelse i en utdanningspolitisk brytningstid.
Myhre, Hege; Nygård, Mette; Vestheim, Ole Petter. 2021, Gyldendal Akademisk. NORD, NTNU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1