Cristin-resultat-ID: 1912166
Sist endret: 12. januar 2022, 13:42
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Handlingsrom som kamuflert maktspråk: en analyse av makt og maktfordeling i Meld. St. 21 (2016–2017) Lærelyst – tidlig innsats og kvalitet i skolen

Bidragsytere:
  • Pernille Jahnsen Berg og
  • Hege Myhre

Bok

Læreres profesjonsutøvelse i en utdanningspolitisk brytningstid
ISBN:
  • 9788205525214

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 54 - 74
ISBN:
  • 9788205525214

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Handlingsrom som kamuflert maktspråk: en analyse av makt og maktfordeling i Meld. St. 21 (2016–2017) Lærelyst – tidlig innsats og kvalitet i skolen

Bidragsytere

Pernille Jahnsen Berg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge

Hege Myhre

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Læreres profesjonsutøvelse i en utdanningspolitisk brytningstid.

Myhre, Hege; Nygård, Mette; Vestheim, Ole Petter. 2021, Gyldendal Akademisk. NORD, NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1