Cristin-resultat-ID: 1914036
Sist endret: 3. august 2022, 15:45
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Skolens samarbeid med foreldre til minoritetsspråklige barn i begynneropplæringen - refleksjoner over muligheter og utfordringer

Bidragsytere:
  • Jarmila Bubikova-Moan og
  • Vibeke Grøver

Bok

Leseforståelse i skolen: Utfordringer og muligheter.
ISBN:
  • 978-82-02-65006-3

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 46 - 58
ISBN:
  • 978-82-02-65006-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Skolens samarbeid med foreldre til minoritetsspråklige barn i begynneropplæringen - refleksjoner over muligheter og utfordringer

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Jarmila Bubikova-Moan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, psykologi og juss ved Høyskolen Kristiania
Aktiv cristin-person

Vibeke Grøver

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Leseforståelse i skolen: Utfordringer og muligheter.

Grøver, Vibeke; Bråten, Ivar. 2021, Cappelen Damm Akademisk. UIOFagbok
1 - 1 av 1