Cristin-resultat-ID: 1925512
Sist endret: 12. august 2021, 11:07
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

A comparative study of theory and practice of mathematics teacher collaborative learning

Bidragsytere:
  • Liping Ding

Tidsskrift

Journal of Mathematics Education (Shuxue jiaoyu xuebao)
ISSN 1004-9894

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 30
Hefte: 3
Sider: 4 - 11

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

A comparative study of theory and practice of mathematics teacher collaborative learning

Tittel

数学教师合作学习的理论与实践之比较分析

Sammendrag

􏲚􏲛 􏱜􏰋􏲜􏰌􏲝􏰥 􏲞􏲟􏲠􏲡􏲢􏲣􏲤􏲥􏲦􏲧􏲨􏲩􏲪􏲫􏲬􏲢􏲭􏲡􏲮􏲯􏲰􏲱􏲲􏲳􏲴􏲵􏲶􏲟􏲠􏲷􏲸􏲹􏲺􏲻􏲷􏲸􏲼􏲽􏲶􏲾􏲿􏳀􏲸 􏲡 􏰁 􏳁􏳂􏳃􏲤􏲥􏳄􏳅􏲱􏲮􏲯􏲰􏲱􏲶􏳆􏲮􏲯􏲰􏲱􏲡􏳇􏳈􏳈􏳉􏲿􏳊􏲢􏲭􏲻􏳋􏲢􏲡􏲮􏲯􏳌􏳍􏲶􏲾􏲿􏳎􏳏􏳐􏳑􏲨􏲩􏲪􏳒􏳅􏲞􏳐􏳓􏳔􏳕 􏳖􏲡􏳗􏳘􏲲􏲳􏳙􏳇􏳈􏳚􏳍􏳛􏳜􏳝􏳞􏳟􏲶􏰁 􏳁􏳄􏳅􏲱􏲮􏲯􏲰􏲱􏲡􏳌􏳍􏳠􏳡􏳢􏳣􏳤􏳥􏳟􏳦􏳧􏲡􏲮􏲯􏳌􏳍􏳨􏳩􏳪􏳫􏳬􏳭􏲮􏲮􏳮􏲤􏲮􏳯􏲶 􏳎􏳏􏲡􏳰􏳱􏳲􏳢􏳣􏳥􏳳􏲤􏲥􏲮􏳮􏳴􏳵􏳶􏳷􏲡􏲯􏳸􏲨􏳹􏳺􏲤􏲮􏳻􏳼􏳽􏳾􏲬􏲡􏲢􏲭􏳙􏳞􏳿􏲶􏳢􏴀􏳄􏴁􏴂􏴃􏲡􏳎􏳏􏳐􏳑􏲾􏴄􏴅􏴆􏴇 􏴂􏴃􏳎􏳏􏴈􏴉􏳐􏲱􏲻􏳐􏳑􏲡􏴊􏴅􏲨􏴋􏳄􏳙􏴌􏳟􏳗􏳘􏲲􏲳􏳬􏲣􏴍􏴎􏲷􏲸􏴏􏴐􏳭􏲮􏲤􏲥􏳄􏳅􏲮􏲯􏲡􏳌􏳍􏳎􏳏􏲨􏲩􏲪􏴑􏴒 􏰁 􏳁􏳐􏳓 􏲡􏴓􏴔􏳝􏳨􏰑􏳯􏴕􏴖􏳬􏲷􏴗􏳐􏴂􏴃􏳎􏳏􏴈􏴉􏳐􏲱􏲻􏳐􏳑􏲡􏳌􏴘􏲨􏲚􏲛􏴙􏳨􏰐􏳯􏴚􏴈􏲤􏲥􏳄􏳅􏲮􏲯􏲰􏲱􏴛􏳰􏳱􏴜􏴝􏲡􏳶􏳷􏴞􏲡􏴟􏴠􏴙 􏳨􏰁􏳯􏳭􏲮􏲤􏲥􏳄􏳅􏲱􏲤􏲮􏳎􏴡􏲿􏳊􏳎􏳏􏳣􏴢􏴣􏳈􏴤􏴄􏳊􏲮􏳮􏴥􏴒􏲡􏴦􏴧􏳶􏳷􏴨􏳛􏴩􏴕􏴖􏳬􏳊􏴪􏴏􏴐􏴫􏳧􏴬􏴧􏴭􏴮􏲡􏴯􏲮􏴰􏲱 􏴱􏳓􏲡􏳌􏳍􏴲􏴳􏳙􏴌􏳬􏲷􏲸􏴴􏴵􏴒􏴶􏴷􏴏􏴐􏴸􏴹􏲡􏳭􏲮􏲤􏲥􏲤􏴺􏳎􏳏􏲡􏴯􏴈􏴻􏲭

Bidragsytere

Liping Ding

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1