Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1925512
Sist endret:
12. august 2021, 11:07
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
A comparative study of theory and practice of mathematics teacher collaborative learning
Liping Ding
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Mathematics Education (Shuxue jiaoyu xuebao)
ISSN 1004-9894
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 30
Hefte: 3
Sider: 4 - 11
Beskrivelse
Beskrivelse
Flere språk
Kinesisk
Tittel
A comparative study of theory and practice of mathematics teacher collaborative learning
Tittel
数学教师合作学习的理论与实践之比较分析
Sammendrag
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Liping Ding
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1