Cristin-resultat-ID: 1930252
Sist endret: 21. desember 2021, 12:53
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Mathematics teacher education in Malawi

Bidragsytere:
  • Everton Lacerda Jacinto
  • Mercy Kazima
  • Arne Jakobsen og
  • Raymond Bjuland

Bok

International perspectives on mathematics teacher education
ISBN:
  • 9781648026300

Utgiver

Information Age Publishing
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 75 - 92
ISBN:
  • 9781648026300

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Mathematics teacher education in Malawi

Bidragsytere

Everton Lacerda Jacinto

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Mercy Kazima

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Malawi - Branch: Chancellor College

Arne Jakobsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

International perspectives on mathematics teacher education.

Thompson, Denisse R.; Suurtamm, Christine; Huntley, Mary Ann. 2021, Information Age Publishing. CU, UoSF, UOTTAWAVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1