Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1930252
Sist endret:
21. desember 2021, 12:53
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Mathematics teacher education in Malawi
Everton Lacerda Jacinto
Mercy Kazima
Arne Jakobsen
og
Raymond Bjuland
Bok
Bok
International perspectives on mathematics teacher education
ISBN:
9781648026300
Utgiver
Information Age Publishing
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 75 - 92
ISBN:
9781648026300
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781648026300
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Mathematics teacher education in Malawi
Bidragsytere
Bidragsytere
Everton Lacerda Jacinto
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Mercy Kazima
Forfatter
ved University of Malawi - Branch: Chancellor College
Arne Jakobsen
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
International perspectives on mathematics teacher education.
Thompson, Denisse R.; Suurtamm, Christine; Huntley, Mary Ann. 2021, Information Age Publishing. CU, UoSF, UOTTAWA
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1