Cristin-resultat-ID: 1940609
Sist endret: 29. september 2021, 14:04
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2021

Learning, Assessment and Boundary crossing in Teacher Education (LAB-Ted): The Norwegian case

Bidragsytere:
  • Rachel Elise Jakhelln og
  • May Britt Postholm

Presentasjon

Navn på arrangementet: AERA Annual meeting 2021
Sted: Digital conference
Dato fra: 9. april 2021
Dato til: 12. april 2021

Arrangør:

Arrangørnavn: AERA American Education Research Association SIG: Cultural Historical Reserach

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2021

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning, Assessment and Boundary crossing in Teacher Education (LAB-Ted): The Norwegian case

Bidragsytere

Rachel Elise Jakhelln

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

May Britt Postholm

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2