Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1940609
Sist endret:
29. september 2021, 14:04
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2021
Learning, Assessment and Boundary crossing in Teacher Education (LAB-Ted): The Norwegian case
Rachel Elise Jakhelln
og
May Britt Postholm
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: AERA Annual meeting 2021
Sted: Digital conference
Dato fra:
9. april 2021
Dato til:
12. april 2021
Arrangør:
Arrangørnavn: AERA American Education Research Association SIG: Cultural Historical Reserach
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2021
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Pedagogiske fag
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learning, Assessment and Boundary crossing in Teacher Education (LAB-Ted): The Norwegian case
Bidragsytere
Bidragsytere
Rachel Elise Jakhelln
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
May Britt Postholm
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2