Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1946473
Sist endret:
24. januar 2022, 14:15
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Patterns of teachers’ instructional support quality and the association with job satisfaction and collegial collaboration
Maren Stahl Lerang
Sigrun K. Ertesvåg
og
Tuomo Erkki Virtanen
Tidsskrift
Tidsskrift
Educational Psychology
ISSN 0144-3410
e-ISSN 1469-5820
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 41
Hefte: 10
Sider: 1300 - 1318
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/01443410.2021.1988519
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2824204
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85117219365
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Patterns of teachers’ instructional support quality and the association with job satisfaction and collegial collaboration
Bidragsytere
Bidragsytere
Maren Stahl Lerang
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Sigrun Karin Ertesvåg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sigrun K. Ertesvåg
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Tuomo Erkki Virtanen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3