Cristin-resultat-ID: 1946473
Sist endret: 24. januar 2022, 14:15
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Patterns of teachers’ instructional support quality and the association with job satisfaction and collegial collaboration

Bidragsytere:
  • Maren Stahl Lerang
  • Sigrun K. Ertesvåg og
  • Tuomo Erkki Virtanen

Tidsskrift

Educational Psychology
ISSN 0144-3410
e-ISSN 1469-5820
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 41
Hefte: 10
Sider: 1300 - 1318
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85117219365

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Patterns of teachers’ instructional support quality and the association with job satisfaction and collegial collaboration

Bidragsytere

Maren Stahl Lerang

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Sigrun Karin Ertesvåg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sigrun K. Ertesvåg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Tuomo Erkki Virtanen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3