Cristin-resultat-ID: 1947324
Sist endret: 20. oktober 2021, 14:55
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2021

Forbrukersosiologi

Bidragsytere:
  • Thor Øivind Jensen
  • Eivind Jacobsen
  • Morten W. Knudsen og
  • Gerhard Emil Schjelderup

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 657
ISBN: 978-82-450-3376-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Sosiologi
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Forbrukersosiologi

Bidragsytere

Thor Øyvind Jensen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Thor Øivind Jensen
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Universitetet i Bergen
Aktiv cristin-person

Eivind Jacobsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Forbruksforskningsinstituttet SIFO ved OsloMet - storbyuniversitetet

Morten William Knudsen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Morten W. Knudsen
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI

Gerhard Emil Schjelderup

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Forbrukeren i sosiale medier-samfunn,deling og dugnader eller bare kommers?

Kleppe, Ingeborg Astrid. 2021, Fagbokforlaget. NHHPopulærvitenskapelig kapittel/artikkel

Digitalisert forbruk.

Slettemeås, Dag; Storm-Mathisen, Ardis. 2021, Fagbokforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Forbrukeren i samfunnet.

Dulsrud, Arne. 2021, Fagbokforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Den lydige forbrukeren.

Dulsrud, Arne. 2021, Fagbokforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Politisk forbruk - mellom borger og forbruker.

Jacobsen, Eivind. 2021, Fagbokforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »