Cristin-resultat-ID: 1951004
Sist endret: 9. februar 2022, 16:12
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Opportunities to learn ambitious mathematics teaching from co-planning instruction.

Bidragsytere:
  • Janne Fauskanger og
  • Raymond Bjuland

Tidsskrift

Nordisk matematikkdidaktikk
ISSN 1104-2176
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 26
Hefte: 3-4
Sider: 53 - 70

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Opportunities to learn ambitious mathematics teaching from co-planning instruction.

Bidragsytere

Janne Fauskanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2