Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1951004
Sist endret:
9. februar 2022, 16:12
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Opportunities to learn ambitious mathematics teaching from co-planning instruction.
Janne Fauskanger
og
Raymond Bjuland
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordisk matematikkdidaktikk
ISSN 1104-2176
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 26
Hefte: 3-4
Sider: 53 - 70
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Opportunities to learn ambitious mathematics teaching from co-planning instruction.
Bidragsytere
Bidragsytere
Janne Fauskanger
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2