Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1956330
Sist endret:
21. mars 2022, 10:33
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Towards an educational data literacy framework: enhancing the profiles of instructional designers and e-tutors of online and blended courses with new competences
Zacharoula Papamitsiou
Michail E. Filippakis
Marilena Poulou
Demetrios G. Sampson
Dirk Ifenthaler
og
Michail Giannakos
Tidsskrift
Tidsskrift
Smart Learning Environments
ISSN 2196-7091
e-ISSN 2196-7091
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 8
Hefte: 1
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1186/s40561-021-00163-w
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2990205
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85115164193
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Towards an educational data literacy framework: enhancing the profiles of instructional designers and e-tutors of online and blended courses with new competences
Bidragsytere
Bidragsytere
Zacharoula Papamitsiou
Forfatter
ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Michail E. Filippakis
Forfatter
ved University of Piraeus
Marilena Poulou
Forfatter
ved University of West Attica
Demetrios G. Sampson
Forfatter
ved University of Piraeus
Dirk Ifenthaler
Forfatter
ved Curtin University
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
An Academia-Industry Knowledge Alliance for enhancing Online Training Professionals’ Competences in Educational Data Analytics (Learn2Analyze)
Michail Giannakos + 1 deltaker
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
3 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1