Cristin-resultat-ID: 1956330
Sist endret: 21. mars 2022, 10:33
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Towards an educational data literacy framework: enhancing the profiles of instructional designers and e-tutors of online and blended courses with new competences

Bidragsytere:
  • Zacharoula Papamitsiou
  • Michail E. Filippakis
  • Marilena Poulou
  • Demetrios G. Sampson
  • Dirk Ifenthaler og
  • Michail Giannakos

Tidsskrift

Smart Learning Environments
ISSN 2196-7091
e-ISSN 2196-7091
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Volum: 8
Hefte: 1
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85115164193

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Towards an educational data literacy framework: enhancing the profiles of instructional designers and e-tutors of online and blended courses with new competences

Bidragsytere

Zacharoula Papamitsiou

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Michail E. Filippakis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Piraeus

Marilena Poulou

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of West Attica

Demetrios G. Sampson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Piraeus

Dirk Ifenthaler

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Curtin University
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »