Cristin-resultat-ID: 1957391
Sist endret: 15. desember 2021, 14:56
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Upper Secondary Teachers’ Experiences Promoting Belonging and Engagement in Culturally Diverse Classrooms

Bidragsytere:
  • Charlotte H. H. Hancock
  • Unni Vere Midthassel og
  • Hildegunn Fandrem

Tidsskrift

Acta Didactica Norden (ADNO)
ISSN 2535-8219
e-ISSN 2535-8219
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 15
Hefte: 2
Artikkelnummer: 4
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85120068989

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Upper Secondary Teachers’ Experiences Promoting Belonging and Engagement in Culturally Diverse Classrooms

Tittel

Læreres erfaringer med å fremme tilhørighet og engasjement i flerkulturelle klasser i videregående skole

Bidragsytere

Charlotte Helen Haaland Hancock

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Charlotte H. H. Hancock
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Unni Vere Midthassel

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Hildegunn Fandrem

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3