Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1957391
Sist endret:
15. desember 2021, 14:56
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Upper Secondary Teachers’ Experiences Promoting Belonging and Engagement in Culturally Diverse Classrooms
Charlotte H. H. Hancock
Unni Vere Midthassel
og
Hildegunn Fandrem
Tidsskrift
Tidsskrift
Acta Didactica Norden (ADNO)
ISSN 2535-8219
e-ISSN 2535-8219
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Volum: 15
Hefte: 2
Artikkelnummer: 4
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.5617/ADNO.8381
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2835983
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85120068989
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Norsk
Tittel
Upper Secondary Teachers’ Experiences Promoting Belonging and Engagement in Culturally Diverse Classrooms
Tittel
Læreres erfaringer med å fremme tilhørighet og engasjement i flerkulturelle klasser i videregående skole
Bidragsytere
Bidragsytere
Charlotte Helen Haaland Hancock
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Charlotte H. H. Hancock
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Unni Vere Midthassel
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Hildegunn Fandrem
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3