Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1957900
Sist endret:
27. mars 2023, 10:38
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Effectiveness of a Classroom-Implemented, App-Based Morphology Program for Language-Minority Students: Examining Latent Language-Literacy Profiles and Contextual Factors as Moderators
Siri Steffensen Bratlie
Jan-Eric Gustafsson
og
Janne von Koss Torkildsen
Tidsskrift
Tidsskrift
Reading Research Quarterly
ISSN 0034-0553
e-ISSN 1936-2722
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1002/rrq.447
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/93383
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85119670235
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Effectiveness of a Classroom-Implemented, App-Based Morphology Program for Language-Minority Students: Examining Latent Language-Literacy Profiles and Contextual Factors as Moderators
Bidragsytere
Bidragsytere
Siri Steffensen Bratlie
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
Jan-Eric Gustafsson
Forfatter
ved Göteborgs universitet
Janne von Koss Torkildsen
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3