Cristin-resultat-ID: 1957900
Sist endret: 27. mars 2023, 10:38
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Effectiveness of a Classroom-Implemented, App-Based Morphology Program for Language-Minority Students: Examining Latent Language-Literacy Profiles and Contextual Factors as Moderators

Bidragsytere:
  • Siri Steffensen Bratlie
  • Jan-Eric Gustafsson og
  • Janne von Koss Torkildsen

Tidsskrift

Reading Research Quarterly
ISSN 0034-0553
e-ISSN 1936-2722
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85119670235

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Effectiveness of a Classroom-Implemented, App-Based Morphology Program for Language-Minority Students: Examining Latent Language-Literacy Profiles and Contextual Factors as Moderators

Bidragsytere

Siri Steffensen Bratlie

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo

Jan-Eric Gustafsson

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Göteborgs universitet

Janne von Koss Torkildsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3