Cristin-resultat-ID: 1961655
Sist endret: 27. januar 2022, 15:51
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Collaborating with parents for South Sámi language learning: A study in an indigenous preschool in Norway

Bidragsytere:
  • Heidi Katarina Harju-Luukkainen
  • Karianne Berg og
  • Asbjørn Kolberg

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 211 - 220
ISBN:
  • 9780367423902

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Collaborating with parents for South Sámi language learning: A study in an indigenous preschool in Norway

Bidragsytere

Heidi Katarina Harju-Luukkainen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Karianne Berg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Asbjørn Kolberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Parental Engagement and Early Childhood Education Around the World.

Garvis, Susanne; Phillipson, Sivanes; Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Sadownik, Alicja R.. 2021, Routledge. NORD, SWINBURNE, Jy, HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1