Cristin-resultat-ID: 1972062
Sist endret: 26. desember 2021, 13:06
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2021

The pandemic as a trigger for decolonizing classroom teaching in qualitative health research?

Bidragsytere:
  • Borgunn Ytterhus og
  • Marit Solbjør

Presentasjon

Navn på arrangementet: Presentation for the 3rd biannual CQ Critical Pedagogies Symposium on Teaching & Learning Critical Qualitative Health Methods
Sted: University of Toronto/Elecronically
Dato fra: 5. november 2021
Dato til: 5. november 2021

Arrangør:

Arrangørnavn: Centre for Critical Qualitative Health Research

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2021

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The pandemic as a trigger for decolonizing classroom teaching in qualitative health research?

Bidragsytere

Borgunn Ytterhus

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Marit Solbjør

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2