Cristin-resultat-ID: 1982570
Sist endret: 6. juli 2023, 11:56
Resultat
Rapport
2021

Rethinking Assessments: PRIORITISING LEARNERS’ WELLBEING

Bidragsytere:
  • Brikena Xhomaqi
  • Jessica Fiorelli
  • Alex O’Cuinn
  • Sikunder Ali
  • Maria Åström
  • Pirjo Aunio
  • mfl.

Utgiver/serie

Utgiver

Lifelong Learning Platform

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 47

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Rethinking Assessments: PRIORITISING LEARNERS’ WELLBEING

Bidragsytere

Brikena Xhomaqi

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Jessica Fiorelli

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Alex O’Cuinn

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Sikunder Ali

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Maria Åström

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Göteborgs universitet
1 - 5 av 22 | Neste | Siste »