Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1983760
Sist endret:
20. desember 2022, 11:01
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Storyline in natural science teacher education - An approach to the coherence between theory and practice
Anne Carine Bonnevie Lund
og
Jardar Cyvin
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Educational Research Open
ISSN 2666-3740
e-ISSN 2666-3740
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 3
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.ijedro.2021.100104
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3055487
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85132282241
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Fagdidaktikk
Emneord
Naturfagdidaktikk
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Storyline in natural science teacher education - An approach to the coherence between theory and practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Carine Bonnevie Lund
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Jardar Karel Cyvin
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jardar Cyvin
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2