Cristin-resultat-ID: 1983760
Sist endret: 20. desember 2022, 11:01
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Storyline in natural science teacher education - An approach to the coherence between theory and practice

Bidragsytere:
  • Anne Carine Bonnevie Lund og
  • Jardar Cyvin

Tidsskrift

International Journal of Educational Research Open
ISSN 2666-3740
e-ISSN 2666-3740
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 3
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85132282241

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Fagdidaktikk

Emneord

Naturfagdidaktikk

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Storyline in natural science teacher education - An approach to the coherence between theory and practice

Bidragsytere

Anne Carine Bonnevie Lund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Jardar Karel Cyvin

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jardar Cyvin
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2