Cristin-resultat-ID: 1984494
Sist endret: 25. februar 2022, 13:05
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021

Imagined sameness or imagined difference? Norwegian social studies teachers’ views on students’ cultural and ethnical backgrounds

Bidragsytere:
  • Ingvill Bjørnstad Åberg

Tidsskrift

Journal of Social Science Education
ISSN 1611-9665
e-ISSN 1618-5293
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 20
Hefte: 4
Sider: 178 - 198
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85124531562

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Imagined sameness or imagined difference? Norwegian social studies teachers’ views on students’ cultural and ethnical backgrounds

Bidragsytere

Ingvill Bjørnstad Åberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1