Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1984494
Sist endret:
25. februar 2022, 13:05
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2021
Imagined sameness or imagined difference? Norwegian social studies teachers’ views on students’ cultural and ethnical backgrounds
Ingvill Bjørnstad Åberg
Tidsskrift
Tidsskrift
Journal of Social Science Education
ISSN 1611-9665
e-ISSN 1618-5293
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2021
Publisert online: 2021
Trykket: 2021
Volum: 20
Hefte: 4
Sider: 178 - 198
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.11576/jsse-4186
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85124531562
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Imagined sameness or imagined difference? Norwegian social studies teachers’ views on students’ cultural and ethnical backgrounds
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingvill Bjørnstad Åberg
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1