Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1985310
Sist endret:
19. januar 2022, 18:13
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Project-based learning in human–computer interaction: a service‐dominant logic approach
Amela Karahasanovic
og
Alma Leora Culén
Tidsskrift
Tidsskrift
Interactive Technology and Smart Education
ISSN 1741-5659
e-ISSN 1758-8510
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1108/ITSE-10-2021-0178
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/93782
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85122824582
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Informasjons- og kommunikasjonsvitenskap
Emneord
Transformativt design
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Project-based learning in human–computer interaction: a service‐dominant logic approach
Bidragsytere
Bidragsytere
Amela Karahasanovic
Forfatter
ved Sustainable Communication Technologies ved SINTEF AS
Alma Leora Culén
Forfatter
ved DIG Digitalisering ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2