Cristin-resultat-ID: 1985310
Sist endret: 19. januar 2022, 18:13
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Project-based learning in human–computer interaction: a service‐dominant logic approach

Bidragsytere:
  • Amela Karahasanovic og
  • Alma Leora Culén

Tidsskrift

Interactive Technology and Smart Education
ISSN 1741-5659
e-ISSN 1758-8510
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85122824582

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Informasjons- og kommunikasjonsvitenskap

Emneord

Transformativt design

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Project-based learning in human–computer interaction: a service‐dominant logic approach

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Amela Karahasanovic

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Sustainable Communication Technologies ved SINTEF AS
Aktiv cristin-person

Alma Leora Culén

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved DIG Digitalisering ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2