Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1994426
Sist endret:
16. februar 2022, 10:57
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Rom for ubehag i undervisning om rasisme i klasserommet
Reidun Faye
Bok
Bok
Hvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn
ISBN:
9788215041278
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 179 - 199
ISBN:
9788215041278
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215041261-2021-08
ORIA
Søk i ORIA med 9788215041278
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2989931
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Rom for ubehag i undervisning om rasisme i klasserommet
Bidragsytere
Bidragsytere
Reidun Helen Faye
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Reidun Faye
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Hvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn.
Faye, Reidun; Lindhardt, Eva Mila; Ravneberg, Bodil Elise; Solbue, Vibeke. 2021, Universitetsforlaget. UIA, HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1